نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بوفون برای یووه به چه تیم هایی «نه» گفت؟!

بوفون برای یووه به چه تیم هایی «نه» گفت؟!

 

پای هیچ بازی تبلیغاتی در میان نبوده و جانلوئیجی بوفون پس از قطعی شدن تصمیمش بر ترک پاریس، دو پیشنهاد چشمگیر از سوی غول‌های قرمز و آبی انگلستان را رد کرده و به شهر و تیمی که حدود دو دهه در آن روزهای پر خاطره‌ای را پشت‌سر گذاشته بود، بازگشته است.

 

روزنامه‌های Daily Mail و Mirror در شماره‌های امروزشان نام دو باشگاهی که پس از تصمیم جانلوئیجی بوفون به جدایی از پاری‌سن‌ژرمن برای جذب او به سیلوانو مارتینا مدیربرنامه‌های او پیغام فرستاده بودند را افشا کردند.

 

این روزنامه‎ها با اشاره به پیشنهاد دو تیم سرشناس منچستر یونایتد و منچستر سیتی، از درخواست رسمی آنها به مدیربرنامه‌های بوفون و پاسخ منفی و قاطعانه جانلوئیجی بوفون به این پیشنهادات پس از مکالمه با آندره‌ا آنیلی و توافق برای بازگشت به یوونتوس خبر داده‌اند.

 

در حالیکه به نظر می‌رسد با مشخص شدن نام دو باشگاه لیگ برتری که تمایل به جذب بوفون داشتند و حاضر بودند مبلغ بسیار بیشتری از آنچه در حال حاضر یووه متعهد به پرداخت آن شده، برای جلب رضایت او بپردازند، انتخاب «خانه» به عنوان بهترین انتخاب از سوی او و اکتفا کردن به مبلغی اندک و نشستن بر روی نیمکت یووه، بیش از پیش تصمیم وفادارانه این اسطوره تکرارنشدنی فوتبال ایتالیا را اثبات می‌کند.

 

پیش از این نیز سیلوانو مارتینا در مصاحبه‌ای با تأیید دریافت پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلستان، از علاقه دو باشگاه برای انتقال بوفون از پی‌اس‌جی به آنها خبر داده بود:

 

به محض اتمام رقابت‌های لوشامپوینه پیشنهادات فراوانی به بوفون رسید؛ خصوصاً از سوی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلستان. در شأن حرفه‌ای من به عنوان یک ایجنت نیست که اسامی آنها را رسانه‌ای کنم هرچند حدس زدن نام آنها نیز چندان دشوار نیست.

 

جانلوئیجی بوفون در حالی 17 فصل متوالی را همراه با یوونتوس گذراند که در این مدت 21 بار موفق به فتح سری A، سریB، کوپا ایتالیا و سوپر کوپا ایتالیا شد. او در جام‌جهانی 2006 آلمان نیز به همراه آتزوری با قهرمانی در این رقابت‌ها بر قله فوتبال دنیا ایستاد. بوفون همچنین 5 عنوان قهرمانی دیگر نیز با باشگاه‌های پارما و پاری‌سن‌ژرمن کسب کرده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: